Du kan själv lägga upp och administrera konton på Mina sidor för personer i din verksamhet som ska kunna göra avropsanmälan.
Behöver du inloggningsuppgifter?
Kontakta oss så hjälper vi dig!
Systemunderhåll tisdag 17 juni
Vi genomför systemunderhåll och uppgraderingar tisdagen den 17 juni. Det kan innebära att vissa funktioner och tjänster är delvis eller helt otillgängliga under dagen.
Om du upplever problem med webbutiken, kontakta oss gärna på order@adda.se för frågor eller för att lägga en beställning.
Vi har för tillfället problem med mailutskick från våra tjänster.
Vi tackar för din förståelse!
Kommuner, regioner och kommunala bolag kan bli kund hos oss och använda våra ramavtal. Upphandlingsansvarig i din organisation ser till att ni kan använda avtalen. Här berättar vi hur det går till.
Hur du avropar och beställer varor eller tjänster ser olika ut. De vanligaste sätten (avropsförfaranden) är rangordning eller förnyad konkurrensutsättning.