Avtalsinformation för Medicinteknisk hjälpmedel STIC 2024

Här kan du läsa tidigare händelser som skett under avtalsperioden.

02 september 2024

Under fliken “stöddokument” hittar du dokumentet “Inloggning Sodexo Kundportal”. Vänligen fyll i dokumentet och skicka det via e-post till supportcenter.hjs@sodexo.com. Sodexo kommer sedan att återkomma med inloggningsuppgifter till kundportalen.

28 oktober 2024

Sodexo har publicerat en introduktionsfilm till Sodexos kundportal. Kundportalen används för att beställa via ramavtalet.

07 november 2024

Sodexo informerar angående deras öppettider under jul och nyår.

18 november 2024

Beställningsportalen är Region Stockholms portal för hjälpmedelsförskrivning. Från och med maj 2025 kan kommunala verksamheter inte beställa hjälpmedel med kommunalt kostnadsansvar via denna portal. Förbered er genom att använda de beställningskanaler som Adda avtalat om med leverantören.

07 april 2025

Sodexo har nu gjort det tydligare i kundportalen hur ni hittar de produkter som tillhör det övriga sortimentet. I inloggat läge klickar ni på "Övrigt" under sortiment.

För det övriga sortimentet har ni enligt avtalet en rabatt. Denna rabatt syns dock inte direkt i kundportalen, utan det är först på fakturan ni ser det rabatterade priset.

Rabattsatserna hittar ni sammanställda under "Stöddokument" här på ramavtalssidan.

Publicerad 2024-09-02 Uppdaterad 2024-09-02