Boka uppstartsmöte
Du bokar ett möte med oss där vi går genom DIS:et och de stöddokument du får tillgång till.
Boka 1 timmes uppstartmöte med oss, via Teams.
Tillgång till stöddokument
Efter mötet får du tillgång till aktuella mallar för genomförande av upphandling.
Behov, upphandling och annonsering
Du fyller i mallarna utifrån ert behov, därefter skickar du in underlaget till oss som kontrollerar underlaget och bokar ett nytt möte.
Godkännande av underlag och fullmakt för genomförande av upphandling signeras av er verksamhet, mall för fullmakt skickas ut av oss. Därefter publicerar vi upphandlingsdokumenten elektroniskt via TendSign.
Utvärdering och tilldelning
Vi öppnar och utvärderar inkomna anbud tillsammans med er, vi tar sedan fram tilldelningsbeslut som ni signerar via Visma Addo. Därefter skickar vi ut tilldelningsbeslut till vinnande anbudsgivare.
Kontrakt tecknas mellan er verksamhet och leverantören.