Leverantörskontroll med anledning av sanktioner mot Ryssland
Ramavtalet kontrollerat i april 2024.
Läs mer om vad kontrollen innebär här.
Systemunderhåll tisdag 17 juni
Vi genomför systemunderhåll och uppgraderingar tisdagen den 17 juni. Det kan innebära att vissa funktioner och tjänster är delvis eller helt otillgängliga under dagen.
Om du upplever problem med webbutiken, kontakta oss gärna på order@adda.se för frågor eller för att lägga en beställning.
Tjänsten för inrapportering är ej tillgänglig för tillfället - vänligen avvakta med att använda tjänsten.
Vi har för tillfället problem med mailutskick från våra tjänster.
Vi tackar för din förståelse!
Det här ramavtalet vänder sig till dig som är beställningsansvarig av konsulter inom organisation och management. Ramavtalet har tagits fram av Stockholms Inköpscentral (STIC) på uppdrag av medlemskommunerna.
Det här ramavtalet vänder sig till dig som är beställningsansvarig av konsulter inom ovanstående områden. Uppdragen beställs efter behov av konsultförmedlaren och kan vara olika långa, timbaserade eller med fast arvode. Konsulterna kommer att beställas i enlighet med upphandlande myndighets behov. Avtalet innebär ingen begränsning i upphandlande myndighets rätt att ingå egna ramavtal eller enskilda kontrakt.
Ramavtalet avser följande förmedling av organisations- och managementkonsulter m.fl.:
Verksamhetsutveckling och strategi
Ekonomistyrning
Process- och organisationsutveckling
Analys och metod
HR/Kompetensförsörjning
Utveckling och stöd inom ledarskap och medarbetarskap
Handledare med psykoterapeutisk vidareutbildning
Avtal har tecknats med en leverantör. Innan beställning upprättar kund och ramavtalsleverantören (förmedlaren) ett avropsavtal. Beställning kan ske via beställningsmallen eller beställningsportalen. Efter beställningsförfrågan undertecknas överenskommen beställning av tjänster och kontrakt.
Under fliken Leverantörer finns länk vid leverantörsnamnet som leder till vägledningsdokument, kontaktuppgifter och publicerat ramavtal.