Bemanningstjänster socialsekreterare STIC 2021

Bemanningstjänster socialsekreterare STIC 2021

Stockholms Inköpscentral (STIC) är ett fördjupat avtalsreglerat regionalt samarbete, förvaltat av Adda Inköpscentral. Avtalet är framtaget för att möta STIC-medlemmarnas behov av socialsekreterare.

Avtalsperiod:

Bild

Om ramavtalet

Syftet med avtalet är att tillgodose kommunernas löpande behov av socialsekreterare. Avrop sker för att tillgodose STIC kommunernas löpande behov av socialsekreterare vid till exempel arbetstoppar eller ordinarie personals frånvaro.

Upphandlingen omfattar bemanningstjänster inom områderna:

  1. Barn och unga
  2. Försörjningsstöd och ekonomiskt bistånd
  3. Biståndshandläggare äldreomsorg
  4. Biståndshandläggare LSS och socialpsykiatri
  5. Missbruk och social problematik
  6. Familjerätt
  7. Chefer

Vem kan göra avrop?

  • Danderyds kommun
  • Järfälla kommun
  • Lidingö kommun
  • Nacka kommun
  • Norrtälje kommun
  • Sollentuna
  • Solna stad
  • Täby kommun
  • Upplands-bro kommun
  • Vaxholms kommun
  • Värmdö kommun

Så avropar och beställer du

Avrop och beställning för delområdena 1-6 sker genom rangordning. För delområde 7 (Chefer) tillämpas avropsformen förnyad konkurrensutsättning innan beställning genomförs.

Leverantörer

Här finns kontaktuppgifter till leverantörerna och genväg till Tendsign.
Avtalsinformation
17 juni 2025
1 februari 2025
27 februari 2024
Instruktioner för RSS
Nyfiken på STIC?

STIC-samarbetet är öppet för alla regionens kommuner att delta i. För mer information om Stockholms Inköpscentral och hur man går med kontakta Hannele Söderholm

Leverantörskontroll med anledning av sanktioner mot Ryssland

Ramavtalet kontrollerat i september 2022.
Läs mer om vad kontrollen innebär här.

Publicerad 2021-08-21 Uppdaterad 2025-03-03